• Tel : + 606 2311 822

  • Fax : + 606 2311 307

DASAR KUALITI YAYASAN MELAKA



  • PERSIJILAN

    "Yayasan Melaka telah menerima anugerah persijilan MS ISO 9001 : 2015 pada 13 Oktober 2017 hingga 12 Oktober 2020."
    (NO QMS 03162)
  • POLISI KUALITI

    "Yayasan Melaka Komited Menjadi Organisasi Unggul Untuk Memajukan Perkhidmatan Pengurusan Hartanah Berlandaskan MS ISO 9001:2015 Dan Peraturan, Perundangan Yang Berkaitan. Yayasan Melaka Juga Komited Untuk Memenuhi Keperluan Pelanggan Serta Pihak Yang Berkepentingan Dalam Konteks Yayasan Melaka Untuk Mencapai Penambahbaikan Berterusan Dengan Mengambilkira Pematuhan Kualiti Sumber-Sumber Pengurusan Yayasan Melaka Bagi Memastikan Kepuasan Pelanggan Tercapai Secara Berterusan."
  • OBJEKTIF KUALITI

    1. * Ke arah aduan sifar dari pelanggan yang berkaitan dengan perkhidmatan Yayasan Melaka

    2. * Memastikan projek pelaburan hartanah YM mematuhi perjanjian yang dimertai

    3. * Memaksimumkan hasil jualan/sewaan secara sistematik dan efisyen ke atas semua hartanah Yayasan Melaka

    4. * Menguruskan kutipan hasil jualan / sewaan secara sistematik dan efisyen ke atas semua hartanah Yayasan Melaka

    5. * Pemantauan penyelenggaraan hartanah secara berkala dan berkesan