• Tel : + 606 2311 822

  • Fax : + 606 2311 307

PIAGAM PELANGGAN YAYASAN MELAKA



  •   

    PIAGAM PELANGGAN

  • -

    Memberi maklumbalas setiap surat menyurat dalam masa 3 hari bekerja.

  • -

    Komited terhadap segala aduan akan diwajibkan dalam tempoh 5 hari bekerja (bergantung kepada bahagian masing-masing).

  • -

    Komited memproses permohonan pembelian rumah, sewaan rumah / ruang pejabat, bangunan dan hartanah dalam masa 3 hari.

  • -

    Komited dalam memproses dan membuat keputusan untuk tawaran seperti berikut

  •    Tender - 60 hari selepas tarikh tutup

  •    Sebutharga - 21 hari selepas tarikh tutup

  • -

    Komited dalam memproses dokumen bayaran yang lengkap dalam masa 14 hari

  • -

    Memastikan semua elemen ICT beroperasi dengan tahap jaminan perkhidmatan perkhidmatan 90% (julat kegagalan sebulan tidak melebihi 3 hari)

  •   

    PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN

Alternative text - include a link to the PDF!

* PENILAIAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN ADALAH DIBUAT SETAHUN SEKALI